irengloria: (Default)
[personal profile] irengloria
Свіжий скандал навколо висловлювання оперної співачки став несподіваним тестом на бидлячість. І прикро спостерігати, що декотрі прихильники української його провалили. Очевидно, що записи у блогах належать до напівприватної сфери, тож адекватною реакцією на такий випад мала б стати насамперед полеміка в самому блозі, або розфрендження чи ігнор з боку знайомих авторки. Однак чиновники від культури готові виявити пильність цілком в дусі совкових часів
Людина, що працює в Національному оперному театрі, не має права так висловлюватися, і навіть так думати, – заявив головний режисер театру Анатолій Солов'яненко.
Риторика знайома. От тільки україномовним радіти не варто, бо такий же підхід застосовуватиметься і тоді, коли, наприклад, працівників державних установ переслідуватимуть за опозиційні погляди. Так само, свободівці хочуть подати до суду, але цим створюють тільки серйознішу небезпеку: на посттоталітарному просторі вирок за висловлювання в блозі згодом дуже легко може перетворитись у механізм розправи з блоггерами, неугодними можновладцям. Ну й обливання майонезом стало ще одним штрихом, і хоча це явна провокація від "Братства", але, на жаль, судячи з коментарів під новинами, декотрі прихильники української радіють цьому дикунству. Як далеко ще нам до європейської нації...

Date: 2013-09-07 08:38 pm (UTC)
From: [identity profile] andriy69.livejournal.com
Гадаю, що в такій ситуації представники європейських націй повелися б ще більш радикально і не обмежилися майонезом. Згадайте фемені у Франції, як до них застосували фізичну силу. Бо хам боїться не гнівних слів, а негайної дії у відповідь на своє хамство.

Date: 2013-09-07 09:11 pm (UTC)
From: [identity profile] irengloria.livejournal.com
Є досить суттєва різниця між висловлюванням у блозі і публічною акцією, відповідно, і реакція має бути різною.

Date: 2013-09-09 09:22 am (UTC)
From: [identity profile] atejist.livejournal.com
Досить суттєва різниця є між інтернет-блогом і старим добрим паперовим щоденником. Останній - приватна сфера, тоді як блог - публічна (якщо не використовувався гриф "тільки для мене"). Відповідно, написати щось у своєму блозі - це те саме, що вийти на вулицю з транспарантом і скандувати вголос. Під статтю 161 ККУ підпадає цілком собі.

А про вибірковість праведного гніву варто буде говорити тоді, коли черговий хам-українофоб залишиться без покарання. А не тоді, коли за відкрите хамство притягнуть до відповідальності.

Date: 2013-09-09 12:46 pm (UTC)
From: [identity profile] irengloria.livejournal.com
Блоги було б доречніше вважати напівприватними - вони не настільки приватні, як паперові щоденники, але й не настільки публічні, як скандування вголос. Якщо той, хто виходить на вулицю з транспарантом, навмисне привертає увагу перехожих, які змушені вислуховувати скандування, то в блог заходять ті, хто хоче туди зайти. Мабуть, блог варто було б порівнювати з книжкою - вона не є суто приватною, але й читають її насамперед ті, хто хоче прочитати.

Щодо вибірковості, якщо ти справді не бачиш кричущої суперечності між позицією "Свободи" у справі Зеленяка і у випадку з Абдуліною, не бачу сенсу продовжувати обговорення.

(no subject)

From: [identity profile] atejist.livejournal.com - Date: 2013-09-10 07:40 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] irengloria.livejournal.com - Date: 2013-09-11 10:33 am (UTC) - Expand

Date: 2013-11-01 12:47 pm (UTC)
From: [identity profile] vinterneti.livejournal.com
"Очевидно, що записи у блогах належать до напівприватної сфери"

Очевидно инше.
Ви або страшенно відстали від життя, або намагаєтеся всіма силами виправдати українофобію.

Якщо зіграла роль ваша відсталість, то це не є чимось страшним і це ми зараз будемо виправляти.

У Фейсбуку є офіційні сторінки політичних партій, посадових осіб і корпорацій.
Посадові особи такі наприклад як президент США Барак Обама використовують соціяльні мережі для озвучування своєї офіційної позиції та контакту з громадянами.

Мабуть, ви також якимось чином випали з того часу, коли широкому загалу стало відомо про судові позови і кримінальну відповідальність за поведінку в інтернеті. За булінг однокласників з боку учнів.
Отже, попри думку обивателя, у цивілізованому світі мережа не є синонімом вседозволености, територією для демонстрації власного дикунства, чи як вам ближче буде - бидлячости.
Так що українська спільнота якраз продемонструвала відповідність до прогресивних західних стандартів, дотримання культури поведінки і законну в інтернеті, змиритися з існуванням цих правил бажаю і вам.

І на кінець, для розмежування озвучування публічної і приватної позиції у Фейсбуку існує відповідна функція, яка дозволяє повідомити про свою позицію або своєму тісному колу українофобів, або всьому світові.

Date: 2013-11-01 10:03 pm (UTC)
From: [identity profile] irengloria.livejournal.com
Що ж, недавно була ще одна новина, яка мала б потішити вашу "прогресивну громадськість":
http://news.liga.net/ua/news/politics/902502-sud_oshtrafuvav_far_on_na_22_tisyach_za_obrazu_komun_sta.htm

Тепер залишається чекати, коли на лаві підсудних опиняться свободівці за дикунські висловлювання - в їхніх матеріалах вистачає расизму і розпалювання міжнаціональної ворожнечі. Сподіваюсь, ви тоді теж тішитиметесь, а не лементуватимете про тоталітаризм, як це робили свободівці у справі Зеленяка :)

(no subject)

From: [identity profile] vinterneti.livejournal.com - Date: 2013-11-01 10:17 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] irengloria.livejournal.com - Date: 2013-11-01 10:25 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] vinterneti.livejournal.com - Date: 2013-11-02 11:32 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] irengloria.livejournal.com - Date: 2013-11-02 12:39 pm (UTC) - Expand

Date: 2013-09-08 09:30 am (UTC)
From: [identity profile] nazavzhdy.livejournal.com
В даному випадку існують не нації, а конкретні люди. Окремим з них лише дай привід... не так подивляться, випадково наступлять на черевик - і ...

Date: 2013-09-08 10:30 am (UTC)
From: [identity profile] andriy69.livejournal.com
В даному випадку авторка допису узагальнила і написала про європейські нації. Я відповідав на її узагальнення.

(no subject)

From: [identity profile] irengloria.livejournal.com - Date: 2013-09-08 11:17 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] andriy69.livejournal.com - Date: 2013-09-08 06:09 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] irengloria.livejournal.com - Date: 2013-09-09 12:33 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] socyst.livejournal.com - Date: 2013-09-09 05:08 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] irengloria.livejournal.com - Date: 2013-09-09 12:39 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] socyst.livejournal.com - Date: 2013-09-09 01:06 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] andriy69.livejournal.com - Date: 2013-09-09 04:19 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] socyst.livejournal.com - Date: 2013-09-09 06:58 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] irengloria.livejournal.com - Date: 2013-09-09 11:53 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] socyst.livejournal.com - Date: 2013-09-10 04:11 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] socyst.livejournal.com - Date: 2013-09-10 04:30 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] socyst.livejournal.com - Date: 2013-09-10 04:31 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] plauntago.livejournal.com - Date: 2013-09-10 08:40 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] socyst.livejournal.com - Date: 2013-09-10 04:29 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] plauntago.livejournal.com - Date: 2013-09-11 08:11 am (UTC) - Expand

Date: 2013-09-07 09:24 pm (UTC)
From: [identity profile] socyst.livejournal.com
Підміна змістовного дискурсу скандалами є зродженням публічности, яке може процвітати й у епоху глобальности. Нереально очікувати, що всі будуть філософами й дослідниками, бо загал зосереджується на суперечках, які можна розглядати як відстоювання власної гідности, яке дуже часто вироджується в знецінення та приниження іншого. Сократ розмовляв з кожним, а сучасні філософи вже дуже зайняті, тому й загал не філософствує, а лише балакає або скандалить...

Date: 2013-09-08 12:30 am (UTC)
From: [identity profile] irengloria.livejournal.com
Навіть щодо скандалів, існує певна культура, яка передбачає межі адекватності. Нижче слушно зазначено: коли репліка в блозі викликає істерію в депутатів, це явно хвороблива реакція.

Date: 2013-09-08 02:01 am (UTC)
From: [identity profile] socyst.livejournal.com
Без сумніву, і хвороба ця називається перманентним протистоянням політичних опонентів, метою якого є не раціональний діалог, а компромітація. Звідси й скандали.

Date: 2013-09-07 09:30 pm (UTC)
From: [identity profile] androsland.livejournal.com
Яка "європейська нація" може бути в Україні? :)
В політиці, на жаль, лишилося лише 2 партії на вибір - ультраправі і бандити.

Date: 2013-09-08 12:32 am (UTC)
From: [identity profile] irengloria.livejournal.com
Так річ же не тільки в партіях, а й в пересічній публіці.

Date: 2013-09-12 09:42 pm (UTC)
From: [identity profile] androsland.livejournal.com
Мабуть, ти зараз говориш з точки зору ідеального дотримання прав і свобод, притаманного лібералізму - не важливо, що людина каже, хай навіть досить нетолерантне, але ж "це її блог", "хай каже у приватному порядку" і т. ін., "коли пересічна публіка гнобить цю людину - це ознака тоталітаризму" і т. ін. А от що робити, наприклад, з ультраправими блогерами?

(no subject)

From: [identity profile] socyst.livejournal.com - Date: 2013-09-13 06:35 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] irengloria.livejournal.com - Date: 2013-09-13 09:26 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] socyst.livejournal.com - Date: 2013-09-13 10:20 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] irengloria.livejournal.com - Date: 2013-09-13 10:28 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] socyst.livejournal.com - Date: 2013-09-13 11:29 am (UTC) - Expand

Date: 2013-09-07 10:33 pm (UTC)
From: [identity profile] plauntago.livejournal.com
З моєї точки зору основні проблеми трохи в іншому. Навіть якщо звільнити її і засудити, то чи вирішить це реально існуючі проблеми українського суспільства? Та по великому рахунку - та яка різниця, що вона собі там думає і в яку школу вона віддає свою дитину, що підняли аж таку бучу? Хіба це основна проблема? Чи в нас немає Табачника і інших, які і не таке говорять, але при цьому саме від них залежить освіта не однієї конкретної дитини, а всіх дітей України? Я розумію, якби ті свободівці подавали у суд на всіх і Табачник з Азаровим (за чисельні злочини проти фонетики української мови) взагалі б не вилазили з приміщення суду - тоді це виглядало б нормально. А так це більше схоже на хворобливу реакцію, перенесення агресії на того, хто не може дати здачі, коли зачепити того, хто власне цю агресію викликає - страшно.

Date: 2013-09-08 12:45 am (UTC)
From: [identity profile] irengloria.livejournal.com
Так, мене власне й здивувало, що з такого дріб'язкового приводу піднявся такий скандал. А ще кумедно, що представники тієї ж "Свободи" розпинались за свободу слова, коли йшлося про справу Тараса Зеленяка (http://www.kyiv.svoboda.org.ua/dopysy/zmi/000689/).

> за чисельні злочини проти фонетики української мови

А що, за це є стаття? :)

Date: 2013-09-10 08:12 am (UTC)
From: [identity profile] plauntago.livejournal.com
А що, за це є стаття? :)

З нетерпінням чекаю такої ініціативи від пані Фаріон. :)

(no subject)

From: [identity profile] irengloria.livejournal.com - Date: 2013-09-11 10:48 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] plauntago.livejournal.com - Date: 2013-09-11 12:44 pm (UTC) - Expand

Date: 2013-09-09 09:53 am (UTC)
From: [identity profile] atejist.livejournal.com
> Навіть
якщо звільнити її і
засудити, то чи
вирішить це реально
існуючі проблеми
українського
суспільства?

-- жоден конкретний випадок притягнення до відповідальності не вирішить одночасно проблему всього суспільства. Зате один конкретний випадок уникнення заслуженого покарання здатен породити проблему всього суспільства.

> Та по
великому рахунку - та
яка різниця, що вона
собі там думає і в яку
школу вона віддає
свою дитину, що
підняли аж таку бучу?
Хіба це основна
проблема?

-- так, дійсно, основна проблема інша - людина, котра працює у сфері культури і має слугувати прикладом для всього суспільства, відкрито зневажає цілий народ і проповідує ксенофобію, а в неї знаходиться купа захисників, котрі виправдовують її тим, що є хтось іще гірший!!! З таким підходом у нашій країні ніколи не діятиме жоден закон.

> ... перенесення агресії на того, хто не може дати здачі ...

-- от тільки не робіть із бундючної дурепи нещасну самотню сирітку!

Date: 2013-09-09 12:55 pm (UTC)
From: [identity profile] irengloria.livejournal.com
> Зате один конкретний випадок уникнення заслуженого покарання здатен породити проблему всього суспільства.

В такому разі засуджувати треба всіх, хто вдається до зневажливих висловлювань. Ті ж свободівці одними з перших опинились би на лаві підсудних за розпалювання міжетнічної і міжрасової ворожнечі.

> людина, котра працює у сфері культури і має слугувати прикладом для всього суспільства

Слухай, ти часом не був прихильником комісії з моралі? :-)

> виправдовують її тим, що є хтось іще гірший!!! З таким підходом у нашій країні ніколи не діятиме жоден закон.

Якраз закон не діятиме тоді, коли каратимуть за менші провини, залишаючі більші непокараними. Справедливість передбачає, що в першу чергу треба карати тих, чия провина серйозніша, інакше закон сприйматиметься просто як знаряддя розправи зі слабшим.

(no subject)

From: [identity profile] atejist.livejournal.com - Date: 2013-09-10 03:25 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] socyst.livejournal.com - Date: 2013-09-10 04:44 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] irengloria.livejournal.com - Date: 2013-09-11 10:39 am (UTC) - Expand

Date: 2013-09-10 08:30 am (UTC)
From: [identity profile] plauntago.livejournal.com
Зате один конкретний випадок уникнення заслуженого покарання

Їх вже повно. Тому це більше схоже на вибіркове правосуддя.

- людина, котра працює у сфері культури

Перепрошую за ad absurdum, але у Опері працюють ще й гардеробниці і білетерки. І що з того? Їхня позиція діяльність ніяк не впливає на те, наскільки якісно і кваліфіковано вони виконують свою роботу. Катерина Абдуліна - співає і саме в цьому полягає її робота у сфері культури, де вона, як Ви кажете, "має слугувати прикладом для всього суспільства", за межами оперного співу вона - обиватель. І я вельми сумніваюсь, що її погляди впливають на те, як вона виконує свою роботу. А раз так, то я не розумію, чому вони мають переймати мене більше, ніж погляди однієї дивної бабці, яка ходила по вулиці і волала про "святого равноапостального Іосіфа Віссаріоновіча Сталіна".

от тільки не робіть із бундючної дурепи нещасну самотню сирітку!

Як казала у таких випадках моя бабуся: "Молодець - проти овець... А проти баранця - і сам вівця".

(no subject)

From: [identity profile] atejist.livejournal.com - Date: 2013-09-10 04:01 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] plauntago.livejournal.com - Date: 2013-09-11 08:26 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] socyst.livejournal.com - Date: 2013-09-11 08:47 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] plauntago.livejournal.com - Date: 2013-09-11 09:28 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] socyst.livejournal.com - Date: 2013-09-11 09:54 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] atejist.livejournal.com - Date: 2013-09-11 10:20 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] vinterneti.livejournal.com - Date: 2013-11-01 01:18 pm (UTC) - Expand

Date: 2013-09-08 09:25 am (UTC)
From: [identity profile] nazavzhdy.livejournal.com
Згоден.
Чимало її критиків виглядають як її допис.
(deleted comment)

Date: 2013-09-09 12:49 am (UTC)
From: [identity profile] irengloria.livejournal.com
В США дозволено навіть спалювати національний прапор, так що принаймні до суду її ніхто б не потяг. А щодо наслідків, то кілька років тому дзеркальна ситуація склалася із Тарасом Зеленяком, який, будучи етнічним українцем, але громадянином РФ, зневажливо висловлювався про росіян. Коли проти нього відкрили судову справу, представники "Свободи" розглядали це як повернення до радянської практики, як ще один доказ того, що Росія так і не подолала радянський спадок. Тепер кумедно спостерігати, що депутати-свободівці теж небайдужі до радянських традицій.
(deleted comment)

(no subject)

From: [identity profile] irengloria.livejournal.com - Date: 2013-09-09 12:49 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] socyst.livejournal.com - Date: 2013-09-09 01:19 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] irengloria.livejournal.com - Date: 2013-09-09 11:56 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] socyst.livejournal.com - Date: 2013-09-10 03:37 am (UTC) - Expand
(deleted comment)

(no subject)

From: [identity profile] irengloria.livejournal.com - Date: 2013-09-10 12:02 am (UTC) - Expand
(deleted comment)

(no subject)

From: [identity profile] plauntago.livejournal.com - Date: 2013-09-11 09:33 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] atejist.livejournal.com - Date: 2013-09-11 10:44 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] irengloria.livejournal.com - Date: 2013-09-11 10:59 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] plauntago.livejournal.com - Date: 2013-09-11 12:42 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] socyst.livejournal.com - Date: 2013-09-11 01:17 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] plauntago.livejournal.com - Date: 2013-09-11 01:29 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] socyst.livejournal.com - Date: 2013-09-11 01:46 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] socyst.livejournal.com - Date: 2013-09-11 02:21 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] plauntago.livejournal.com - Date: 2013-09-11 01:50 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] irengloria.livejournal.com - Date: 2013-09-12 12:45 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] socyst.livejournal.com - Date: 2013-09-12 01:01 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] plauntago.livejournal.com - Date: 2013-09-12 10:19 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] socyst.livejournal.com - Date: 2013-09-12 12:13 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] plauntago.livejournal.com - Date: 2013-09-11 12:22 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] irengloria.livejournal.com - Date: 2013-09-11 10:42 am (UTC) - Expand

Date: 2013-09-14 07:37 am (UTC)
From: [identity profile] vjn.livejournal.com
===В США дозволено навіть спалювати національний прапор

До 1989 року за образу прапора США могли навіть повісити.

Глава отдела Японии госдепа США Кевин Маэр освобожден от должности за оскорбительные высказывания в адрес жителей японской префектуры Окинава.

Морской пехотинец, проходящий службу в Калифорнии, уволен из рядов вооруженных сил США за сделанные в марте высказывания на собственной странице социальной сети Facebook.Служебное расследование в отношении сержанта было начато после того, как он опубликовал на странице своей социальной сети карикатурное изображение американского президента, назвав его внутренним и экономическим врагом США.

Суд штата признал законным увольнение корреспондента газеты Arizona Daily Star за его высказывания в личном микроблоге. Таким образом, аризонский суд отклонил жалобу пострадавшего журналиста. С одной стороны, в уставе газеты не было предусмотрено наказания именно за посты в Twitter, признал суд. Однако, с другой стороны, защита свободы слова не распространяется на личные записи в социальных сетях, поэтому это нормальная причина для увольнения, говорится в судебной пояснительной записке.

(no subject)

From: [identity profile] irengloria.livejournal.com - Date: 2013-09-14 08:34 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] vjn.livejournal.com - Date: 2013-09-14 08:57 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] irengloria.livejournal.com - Date: 2013-09-14 09:01 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] vjn.livejournal.com - Date: 2013-09-14 10:19 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] socyst.livejournal.com - Date: 2013-09-14 02:13 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] irengloria.livejournal.com - Date: 2013-09-15 11:09 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] vj - Date: 2013-09-15 02:27 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] socyst.livejournal.com - Date: 2013-09-15 05:32 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] irengloria.livejournal.com - Date: 2013-09-16 10:10 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] socyst.livejournal.com - Date: 2013-09-16 01:36 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] socyst.livejournal.com - Date: 2013-09-14 01:47 pm (UTC) - Expand

Profile

irengloria: (Default)
Irengloria

September 2014

S M T W T F S
 1234 56
78910 111213
141516 17181920
21222324252627
28 2930    

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Feb. 2nd, 2026 01:32 pm
Powered by Dreamwidth Studios